Veelgestelde vragen

We krijgen regelmatig vragen van onze klanten. De meest gestelde vragen hebben we hieronder in een handig overzicht samengevat. Mocht er geen passend antwoord op jouw vraag bij staan, neem dan contact met ons op of bel gewoon even naar de winkel. Deze is telefonisch bereikbaar via tel: 0412-462651.

Garantie De Smid Lifestyle

Algemene vragen:

Jazeker! Onze prachtige winkel is gevestigd aan de Lietingstraat 23 in Haren (bij Oss). Dat is het voormalige pand van de Harense Smid, onze voorganger. 

Wij hebben de grootste en mooiste collectie tuinmeubelen en verlichting van de regio Oss. Daarnaast hebben we een prachtige fietsenafdeling en bezitten we een groot assortiment BBQ’s. Maar eigenlijk moet je gewoon onze winkel bezoeken en je laten verrassen!

Maandag: 12:00 – 18:00 uur
Dinsdag: 09:30 – 18:00 uur
Woensdag: 09:30 – 18:00 uur
Donderdag: 09:30 – 20:00 uur
Vrijdag: 09:30 – 18:00 uur
Zaterdag: 09:30 – 17:00 uur
Zondag gesloten

Jazeker, graag zelfs. Daarnaast kun je in onze winkel ook gewoon met contant geld betalen. Om iedereen van dienst te kunnen zijn, hebben wij ook een geldmaat in onze winkel staan. 

Zeker, al zijn sommige paden wel iets smaller. Maar je kunt gerust naar onze winkel komen. Wij begeleiden je graag wanneer dat gewenst is. 

Klantenservice

Binnen kantooruren kun je met onze winkel contact opnemen via telefoonnummer 0412-462651. Ook kun je een bericht achterlaten via onze contactpagina. 

Wij doen altijd ons best je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, dus ook technische vragen! Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunnen we altijd adviseren bij wie je dan moet zijn. 

Vragen over de webshop:

Wanneer je bestelling op werkdagen voor 12:00 uur binnen komt bij ons, proberen wij ervoor te zorgen dat deze binnen 1 a 2 werkdagen bij je geleverd wordt. 

Wij doen altijd ons best om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, dus ook technische vragen! Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunnen we altijd adviseren bij wie je dan wel moet zijn. 

Uiteraard. Wanneer je een tuin- of loungeset via onze website besteld, nemen wij telefonisch contact met je op om een bezorgmoment te bespreken. Uiteraard zorgen wij ervoor dat de set netjes op de gewenste plek komt te staan. 

Uiteraard, en je hebt daar wettelijk gezien ook recht op mits je binnen 14 dagen na levering bij ons kenbaar maakt dat het product geruild moet worden. Het beste kun je dan telefonisch contact met ons opnemen zodat we samen kijken naar een geschikte oplossing. 

Natuurlijk, en je hebt daar wettelijk gezien ook recht op mits je binnen 14 dagen na levering bij ons kenbaar maakt dat je het product wil retourneren. Zonder opgave van een reden heb je daarna nog 14 dagen om het artikelen te retourneren. De verzendkosten naar onze winkel zijn wel voor eigen rekening. 

Klantenservice

Heb je toch nog vragen? Wellicht kunnen onderstaande pagina's je helpen!

Bestellen

Wil je iets bestellen op onze website? Bekijk dan snel deze pagina voor alle info over het bestelproces.

Ruilen & Retourneren

Toch niet helemaal blij met het bestelde artikel? Bekijk dan snel ons ruil- en retourbeleid. 

Garantie & Klachten

Zijn er ondanks alles toch klachten of vragen over de garantie, bekijk dan deze pagina.